Nyårsafton, nyårsfilm och nyårslöften

Vi firade en väldigt mysig nyårsafton hos Lizette och Urban.
Väldigt god mat och massa mys. Tack finast ni.

Vi firade också våran Ellie på 2 års dagen. 


Jag har gjort en liten video för att summera mitt 2017

Hur jag än krånglade fick jag inte med sista biten av filmen vilket var en bild från London.

Jag bad mina vänner på Facebook att ge mig ett ord att ta med mig in i 2018 och jag fick så många bra ord!

Civilkurage, charm, acceptans, humanism,  lugn, lekfullhet, kärlek,  Motala, lojalitet, action, lycka, humor, cykel, lagom, champagne, karma, positivitet, spänning, barnen, tålamod, avslappning, andning, mys, glädje, mod, Micke, ha tråkigt, passion och pussar.  
Jag tror jag ska göra en tavla av orden. 

Barnen har jullov och har vänt på dygnet total. De är typ nyvakna när jag kommer från jobbet. Fast så himla skönt för dem med lov. Det blir mycket gott att äta! 

Linnéa och Joline gör fruktsallad. 
 
Lollo har gjort vit kladdkaka, har du inte provat att göra kladdkaka av vitchoklad någon gång så gör det det är mums! 

Ja till och med katten har svullat över jul.

Nyårslöften
  • Jag ska inte en enda gång under 2018 banta
  • Jag ska endast väga mig på midsommar och nyår även 2018

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar