Lollo, studenten och balen

Studentdagen är utan att tveka en av de stora dagarna man upplever i sitt liv. Det är en milstolpe, något man kommer minnas för alltid. Körkortet och studenten var de största dagarna i mitt liv fram till den här tjejen föddes 15 januari 1998. För inte ens studenten kan mäta sig med att få barn ❤️❤️

Nu har hon tagit studenten min Louise! 

Vi mötte upp henne utanför skolan. Sen åkte de flak. På eftermiddagen samlades vi hennes nära och kära i Brevik för studentmottagning. Farmor, farbröder, kusiner och alla de mina. De kändes så fint och Lollo var så nöjd. Jag kunde inte vara stoltare över mina fina tjej. Hon har dess utom otroligt bra betyg som troligen inte kommer ge henne några som helst problem att komma in på det hon vill till hösten. 

Efter att ha diskat och plockat undan efter kalaset somnade både Micke och jag helt ovaggade på fredagskvällen.

Lördagen startade med att packa husbilen klart. Lizette kom ner till oss och började göra Louise i ordning inför balen.   
Så himla vacker

När hon var klar försvann hon i en svart nercabbad  BMW. Fast mamma följde efter lite senare i husbilen.

För jag ville så klart inte för något i världen missa när hon gick på röda mattan in på stadshotellet för sitt livs första bal. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar